سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محمد شادانی

 
 
 
 
سایت خبری سیما فیلم : تصویربرداری  سریال " چهارسوق خاطره‌" به کارگردانی خسرو معصومی پس از هفت ماه  ، روز  جمعه 8 خرداد در منطقه چهارباغ ساوجبلاغ به پایان رسید. 
این در حالی است که روز پایانی کار که به گرفتن صحنه مربوط به فرار پسر بچه شخصیت اصلی داستان از پل سفید به ورامین و با بازی محمد شادانی اختصاص داشت ،‌ با گرفتن سکانس فوق در پاسگاهی حوالی ساوجبلاغ در ورامین پرونده این سریال تا شروع مرحله تدوین بسته شد. 
به گفته کارگردان مجموعه این سریال را فرامرز ابوالصدق صداگذاری می کند و در خصوص تدوین و ساخت موسیقی اش هم با حسین زندباف و پیمان یزدانیان صحبت هایی شده است که در صورت عقد قرارداد و توافق نهایی ادامه کار به آنها سپرد ه خواهد شد.
این مجموعه تلویزیونی را فرزاد کاشف آن را در 13قسمت تهیه می کند و سرگذشت دو نوجوان به نام های قاسم و مهران را  از کودکی تا سنین بزرگسالی روایت می کند  که هر قسمت ، ضمن حفظ استقلال  به روایت کلی داستان پیوند می خورد.
طرح اولیه «چهارسوق خاطره» براساس خاطراتی از منوچهر عسگری نسب است که  محمد رضایی راد  فیلمنامه را به رشته تحریر در آورده و داستان های آن مبتنی بر واقعیت است.
در این سریال حدود 50 بازیگر حرفه ای و 20 بازیگر محلی ایفای نقش می کنند، از جمله : حسین محجوب، جمشید جهانزاده، جمال اجلالی، سیامک اطلسی، ناصر آقایی، باقر صحرا رودی، کامران فیوضات، محمد ابهری، مریم بوبانی، محمد پورصمیمی، میرصلاح حسینی، اکبر معززی، نقی سیف جمالی، روح الله مفیدی، صدرالدین حجازی، صالح میرزاآقایی، آفرین عبیسی، مریم رستمی، لیلا حمیدی ، آناهیتا احمدپور ، محمد شادانی و بهراد رحمانی  در نقش  2 نوجوان اصلی کار .
 ازدیگر عوامل این مجموعه می توان به  تصویربردار: منصور آذرگل، صدابردار: احمد صالحی، طراح صحنه و لباس: هومن معصومی، مدیرتولید: خلیل پرداختی، مدیرتدارکات:  محمدرضا ندیمی، برنامه ریز: علی معصومی و دستیار اول کارگردان: حمیدرضا قطبی . علیرضا خداداد نیز به عنوان مشاورکارگردان نام برد.

نوشته شده در پنج شنبه 88/4/18ساعت 3:0 عصر توسط مهدی نظرات ( ) | |


قالب وبلاگ : قالب وبلاگ



تنگ نا - دستگاه کوچک کننده بینی آیدان - خرید اینترنتی