سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محمد شادانی

lمحمد شادانی


نوشته شده در پنج شنبه 88/4/18ساعت 3:3 عصر توسط مهدی نظرات ( ) | |

 
 
 
 
سایت خبری سیما فیلم : تصویربرداری  سریال " چهارسوق خاطره‌" به کارگردانی خسرو معصومی پس از هفت ماه  ، روز  جمعه 8 خرداد در منطقه چهارباغ ساوجبلاغ به پایان رسید. 
این در حالی است که روز پایانی کار که به گرفتن صحنه مربوط به فرار پسر بچه شخصیت اصلی داستان از پل سفید به ورامین و با بازی محمد شادانی اختصاص داشت ،‌ با گرفتن سکانس فوق در پاسگاهی حوالی ساوجبلاغ در ورامین پرونده این سریال تا شروع مرحله تدوین بسته شد. 
به گفته کارگردان مجموعه این سریال را فرامرز ابوالصدق صداگذاری می کند و در خصوص تدوین و ساخت موسیقی اش هم با حسین زندباف و پیمان یزدانیان صحبت هایی شده است که در صورت عقد قرارداد و توافق نهایی ادامه کار به آنها سپرد ه خواهد شد.
این مجموعه تلویزیونی را فرزاد کاشف آن را در 13قسمت تهیه می کند و سرگذشت دو نوجوان به نام های قاسم و مهران را  از کودکی تا سنین بزرگسالی روایت می کند  که هر قسمت ، ضمن حفظ استقلال  به روایت کلی داستان پیوند می خورد.
طرح اولیه «چهارسوق خاطره» براساس خاطراتی از منوچهر عسگری نسب است که  محمد رضایی راد  فیلمنامه را به رشته تحریر در آورده و داستان های آن مبتنی بر واقعیت است.
در این سریال حدود 50 بازیگر حرفه ای و 20 بازیگر محلی ایفای نقش می کنند، از جمله : حسین محجوب، جمشید جهانزاده، جمال اجلالی، سیامک اطلسی، ناصر آقایی، باقر صحرا رودی، کامران فیوضات، محمد ابهری، مریم بوبانی، محمد پورصمیمی، میرصلاح حسینی، اکبر معززی، نقی سیف جمالی، روح الله مفیدی، صدرالدین حجازی، صالح میرزاآقایی، آفرین عبیسی، مریم رستمی، لیلا حمیدی ، آناهیتا احمدپور ، محمد شادانی و بهراد رحمانی  در نقش  2 نوجوان اصلی کار .
 ازدیگر عوامل این مجموعه می توان به  تصویربردار: منصور آذرگل، صدابردار: احمد صالحی، طراح صحنه و لباس: هومن معصومی، مدیرتولید: خلیل پرداختی، مدیرتدارکات:  محمدرضا ندیمی، برنامه ریز: علی معصومی و دستیار اول کارگردان: حمیدرضا قطبی . علیرضا خداداد نیز به عنوان مشاورکارگردان نام برد.

نوشته شده در پنج شنبه 88/4/18ساعت 3:0 عصر توسط مهدی نظرات ( ) | |


    گروه رسانه: پخش سریال «چهار سوق خاطره» از شبکه 3 سیما قطعی شد. این سریال را خسرو معصومی به سفارش سیما فیلم کارگردانی می کند.
    معصومی درگفتگو با خبرنگار جام جم درباره سریال چهار سوق خاطره و وضعیت تولید آن گفت: تصویربرداری 12 قسمت از سریال اواخر اسفند در شمال کشور به پایان رسید، فقط تصویربرداری قسمت سیزدهم سریال مانده است که باید در تهران گرفته شود.
    وی با ذکر این نکته که 12 قسمت ازداستان سریال مربوط به پیش از انقلاب است و قسمت پایانی بعد از انقلاب و برگشت قاسم به وطن را روایت می کند، افزود: ما منتظریم تا گروه تهیه و تولید امکانات تصویربرداری قسمت 13 را در تهران مهیا کنند تا ما بتوانیم هر چه زودتر تصویربرداری کامل سریال را به پایان برسانیم تا تدوین آن آغاز و هرچه سریع تر برای پخش آماده شود.
    حسین محجوب، جمشید جهانزاده، سیامک اطلسی، ناصر آقایی، هادی دیباجی، محمد شادانی، جمال اجلالی، هژیر آزاد، میرزا آقایی، زهره صفوی، مریم کاظمی و مریم بوبانی بازیگرانی هستند که در این سریال ایفای نقش می کنند.
    داستان سریال چهار سوق خاطره که فیلمنامه آن را فرهاد علیزاده آهی بر اساس خاطرات منوچهر عسگری نسب نوشته است، از دهه 40 آغاز می شود. قاسم(محمد شادانی) و مهران دوستان دوران دبیرستان هستند. پدر قاسم سوزنبان و پدر مهران رئیس ایستگاه راه آهن است. دوستی مهران و قاسم به مرور خیلی عمیق می شود، اما قاسم درگیر مسائل سیاسی می شود و از کشور می رود. او بعد از پیروزی انقلاب در حالی که 15 سال از وطن دور بوده و در خارج درس پزشکی می خوانده به ایران برمی گردد و در کمال ناباوری نام مهران را به عنوان شهید روی تابلوی یک بلوار می بیند... .
    فیلمنامه چهار سوق خاطره را فرهاد علیزاده آهی بر اساس خاطرات منوچهر عسگری نسب نوشته و محمد رضایی راد آن را بازنویسی کرده است. این سریال را فرزاد کاشف تهیه می کند؛ تصویربرداری آن به عهده منصور آذر گل است و صدابرداری آن را ایرج صالحی انجام می دهد. از دیگر عوامل سازنده این سریال می توان به طراح صحنه و لباس: هومن معصومی، طراح چهره پردازی: صالحیان، دستیار یک کارگردان: حمید قطبی، مدیر تولید: خلیل پرداختی و عکاس: وحید فهیمی فر اشاره کرد.

نوشته شده در پنج شنبه 88/4/18ساعت 2:51 عصر توسط مهدی نظرات ( ) | |

محمد شادانی 6 سال سابقه ی بازیگری در tv دارد . او از 8 سالگی بازیگری را شروع کرد . محمد 14 ساله می خواهد به کار خود ادامه دهد از کار های جدید او میتوان از (بزرگ مرد کوچک -مسافری از گورنگول-ترانه مادری) نام برد .

بیا از اول شروع کنیم :

کلاس دوم دبستان بودم که مادر یکی از دوستانم که در کارهای فیلم سازی و تبلیغاتی بود از من پرسید که دوست داری بازی کنی؟ من هم موافقت کردم و در فیلم های تبلیغاتی بازی کردم.

بر چه اساسی به تو پیشنهاد بازی داد؟

گفت که چهره ات خوبه و باید تست بدی.من از مامانم اجازه گرفتم و اولین کارم را در فیلم های تبلیغاتی شروع کردم .

کی به tv آمدی :

کارگردان مجموعه باغ شادونه من رادر این کارها دید و برای بازی انتخابم کرد. و بعد مسافری از گورنگول بود .همان مامان دوستم بهم پیشنهاد دادکه برای که برای این کارتست بدم . بعد در تست قبول شدم

آن زمان که کم سن و سال بودی بازی برایت سخت نبود؟

چرا آن اوایل خیلی سخت بود. اما بعد از مدتی که در چندکاربازی کردم بازیگری راحت تر شد.

کار ها را چه طور انتخاب می کنی ؟

برایم فیلمنامه و داستان خیلی مهم است نه این که چه نقشی داشته باشم .اگر داستان خوب بود می پذیرم و اگربد بود معذرت خواهی می کنم و نمی پذیرم .

برای انتخاب نقش هایت با چه کسی مشورت می کنی ؟

از پدرو مادرم .مادرم همیشه با من به دفتر فیلم سازی می آید و در همانجا درباره ی داستان وکار صحبت می کنیم.

این وسط تکلیف درس و مشق چه می شود؟

اگر وسط درس و مشق باشد فیلم هایی که لازم باشد به شهرستان بروم را نمی پذیرم .زمان فیلم برداری همیشه معلم دارم.معمولا از معلم های مدرسه ام استفاده می کنم.

چه کار می کنی که بازیت بهتر شود؟

بازیگری چند فن لازم دارد. فن بیان ،چهره،بدن . برای رشد این ها بازیگران باید هر روز تمرین کنند.ونکته دیگر استعداد است

برای این که این حس ها پرورش پیداکند چه کار میکنی؟

باید با هر هنرمند خوبی کار کنی . برای من این اتفاق افتاد و من توانستم با هنرمندان خوبی مثل رامبد جوان،بهروز بقایی،لاله صبوری کار کنم .از مادر وپدرم هم خیلی کمک گرفتم .

با این حساب از بازیت در مجموعه ی بزرگ مرد کوچک راضی هستی؟

بله.مهران رسام به عنوان کارگردان در این کار خیلی به من کمک کرد.بازی من از اول خوب نبود و هم بازی شدن با این هنرمندان در بازی من خیلی تاپیر گذاشت

ترانه مادری هم با بازی تو در حال پخش است که البته نقش اصلی نداری؟

همان اول گفتم که برای من نقش مهم نیست ،بلکه داستان کار مهم است.به نظرم داستان این مجموعه قشنگ و شیرین است.

آن اوایل که تازه بازیگری را شروع کردی چقدر اشتباه می کردی؟

اوایل کارم خیلی اشتباه می کردم. یادم است سر مجموعه ی باغ شادونه کارگردان کار عصبی هم بود!وبه من خیلی سخت گذشت،به طوری که برای قسمت دوم که به من پیشنهاد شد قبول نکردم که بازی کنم.

سربازی این دوکار اخرت چطور باز هم اشتباه می کردی؟

در بزرگ مرد کوچک خیلی کم اشتباه می کردم شاید یک یا دوبار برای هر صحنه.

در این کار که الان هم پخش می شود. تو نقش پسری را بازی می کنی که همواره در حال اختراعاست و مدام به گذشته می رود. بازی در این نقش سخت نبود ؟

خیلی سخت بود. فلاشبک وحرف زدن به زبان آن دوره خیلی سخت بود ،امارامبد جوان خیلی به من کمک کرد.از طرف دیگر هوا هم خیلی گرم بود و برای من مو گذاشته بودند،من هی عرق می کردم و این ها کار را سخت می کرد . امابه نظرم کار خوب شده است.

و خستگی از تنت در آمده است:

کاملا همین طور است.

سه تا کار با بازی تواز تلویزیون پخش می شود، دیگر حسابی معروف شدی؟

شب اولی که ترانه مادری پخش شد ، همسایه های ما به خانه ی ما آمدند، خیلی ها شک داشتند که من همان باشم ، اما دیدند که من در این کار بازی می کنم.

منبع : مجله دوچرخه


نوشته شده در سه شنبه 88/4/9ساعت 2:13 عصر توسط مهدی نظرات ( ) | |

 

مصاحبه با محمد شادانی (بازیگر نقش سینا):

 

بازیگری را دوست دارم

  

آقا محمد از نقشت در این سریال بگو؟

من در این سریال نقش سینا پسر کوچک خانواده را بازی می کنم که یکسری مشکلات با برادر بزرگترش بهرام دارد ولی در کل با هم رابطه ی صمیمی دارند البته به دلیل موضوعی که کار دارد و در آینده بیشتر روی آن متمرکز میشود نقش سینا کمی کوتاه است ولی من دوستش دارم

اصلا چی شد که به سمت بازیگری آمدی؟

کلاس دوم دبستان بودم مادر یکی از همکلاسی هام که در کار تبلیغات بود من را دید و گفت چهره ات خوب است و از من پرسید دوست داری بازیگری کنی؟ من هم چون دوست داشتم گفتم بله و در کارهای تبلیغاتی بازی کردم

چطورشد که بازیگر فیلم و سریال شدی؟

کارگردان باغ شادونه از من در آن کار خوشش آمد و انتخابم کرد بعد هم درسیریال من وپوتی 3 و مسافری از گرونگول و چند فیلم نود دقیقه ای بازی کردم آهان ! در سریال بزرگمرد کوچک هم با آقای رامبدجوان و بهروز بقایی و لاله صبوری بازی کردم که نقشم هم اصلی است و خیلی دوستش دارم

دوست داری بازیگری رو ادامه بدی؟

بله؛ بازیگری را دوست دارم کارهای خوب انجام بدهم . نقش برایم اهمیت زیادی ندارد دوست دارم بیشتر داستان جذاب باشد اگر کارهایی که به من پیشنهاد می شود خوب باشد قبول می کنم

پدر ومادرت چقدر در بازیگر شدن تو نقش داشتند؟

خیلی زیاد آنها همیشه من را تشویق کردند که ازشون تشکر می کنم مادرم هر وقت فرصت کند با من سر صحنه فیلمبرداری میاد من برای انتخاب و قبول نقش هامبا آنها مشورت می کنم

منبع:وبلاگ محمد شادانی


نوشته شده در سه شنبه 88/4/2ساعت 12:48 عصر توسط مهدی نظرات ( ) | |

مسافری از گرونگول

ویژگی‌های داستانیاین مجموعه آمدن یک موجود فضایی به زمین را روایت می‌کند . اقتباس خفیفی از فیلم ای تی ساخته? استیون اسپیلبرگ در آن دیده می‌شود . اما کلیات و جزئیات داستان ربط چندانی به آن فیلم ندارد و شاید تشابه این دو را بتوان در روبرو شدن بچه‌های زمینی و فضایی دید و در باقی موارد کاملاً متفاوت اند .

گورگول موجودی فضایی است که به زمین آمده . برای تمام ویژگی‌های او دلیلی می‌شنویم . مثلاً اگر به راحتی به زبان فارسی حرف می‌زند آن را از طریق تماشای تلویزیون فرا گرفته و البته اگر به این راحتی توانسته فارسی را بیاموزد دلیلش توانایی بالایی است که همه چیز را می‌تواند به راحتی در ذهن خود بریزد و نیازی به حفظ کردن آن ندارد . اصلاً دلیل آمدنش روی زمین ترس از رباتی به نام گالاک است که اتفاقا در گفته‌هایش کاملاً گرونگول ، گالاک ، پدر خود و ... را معرفی می‌کند . او توانایی‌هایی دارد که از انسان‌ها متمایزش می‌کند . مانند انداختن تصویر آنچه در فکرش است و یا انداختن اشعه‌ای از طریق شاخکش به چشم افراد که هر چه را گورگول بخواهد فراموش می‌کنند . دیالوگ‌هایی هم که برای او نوشته شده بسیار بامزه‌است.

 شخصیت‌ها

  • «فرشید»، پسر خانواده که قوه? تخیل قوی دارد و اولین کسی است که با گورگول روبرو می‌شود.
  • «پرهام»، دوست فرشید که همکاری‌های جالبی با هم دارند و او هم با گورگول دوست می‌شود.
  • «فرناز»، خواهر فرشید که به صورت اتفاقی گورگول را می‌بیند.
  • «مادر»، مادر فرشید
  • «حمید»، پدر فرشید که نقشه کش ساختمان است.
  • «سعادت»، پیرمرد همسایه? فرشید که قصد دارد به نحوی دست فرشید را رو کند.
  • «گورگول (عروسکی)»، موجود فضایی که از ترس رباتی به نام گالاک از سیاره اش «گرونگول» فرار کرده و با خراب شدن گالاژ (چیزی شبیه چوبدستی) مشکلاتش دوچندان شده است.

 

اشاره‌ها و کنایه‌ها

  • نشان دادن کودکان و بزرگ‌ترها به شکلی غیر شعاری و واقعی و با دوری از کلیشه در روابط آنها از جمله ویژگی‌های این مجموعه‌است و نوع روابط موجود فضایی با زمینی‌ها هم در نوع خود جدید است . مرز میان فانتزی و واقعیت به خوبی رعایت شده و زمینی‌ها در عین اخلاقیات و روابط عادی خود با آن موجود روبرو می‌شوند و گورگول هم روابط خاص خود با هم سیاره‌ای‌هایش را به نوعی دیگر مطرح می‌کند.

 

 شناسنامه

  • کارگردان : مرتضی متولی
  • نویسندگان: حمید برزگر ، مهراب قاسم خانی (بر اساس طرحی از سید جواد فرزین فر)
  • بازیگران : محمد شادانی (فرشید) ترلان پروانه ( فرناز ) پویا شمسایی (پرهام)، باقر صحرارودی (سعادت) نسرین غلامی (مادر) سیاوش مفیدی (پدر) رضا بنفشه‌خواه (مدیر مدرسه) ، آرش میراحمدی (معلم) ناصر گیتی جاه (پدر بزرگ) نفیسه روشن (خاله آتوسا) ... و سروش خلیلی (دکتر)
  • صداپیشگان : مرجان پورغلام حسین (گورگول) وحید نفر (گالاک)
  • سازنده و بازی دهنده? عروسک : محمد اعلمی
  • مدیر فیلمبرداری : فرشید رسولی
  • موسیقی: حامد پناه پور
  • تهیه کنندگان : سید جواد فرزین فر ، سید جلیل فرزین فر
  • محصول : ???? - گروه کودک و نوجوان شبکه دوم سیما
  • پخش‌ : بهار ???? - سیمای نوجوان شبکه دوم سیما
  • http://fa.wikipedia

نوشته شده در دوشنبه 88/4/1ساعت 8:32 عصر توسط مهدی نظرات ( ) | |

 

shadani
نوشته شده در دوشنبه 88/4/1ساعت 4:29 عصر توسط مهدی نظرات ( ) | |

مسعود رسام پس از سالها دوری از تلویزیون ، با سریال «بزرگ مرد کوچک» کار برای نوجوانان را شروع کرد . مسعود رسام کارهای موفق زیادی در پرونده خود دارد . چاق و لاغر ، در خانه محله بهداشت، هاچین و واچین ، فیلم سینمایی علی و غول جنگل و خیلی های دیگر .
این مجموعه جدید که به سفارش گروه کودک و نوجوان شبکه دو و با مشارکت شرکت صبا ساخته می شود ، زندگی نوجوان کنجکاوی را نشان می‌دهد که به دنبال یافتن جواب سؤالهایش به دوران مختلف تاریخ سر می کشد ، نوجوانی‌که دلش می خواهد مرد بزرگی باشد و در تاریخ ثبت شود . او بنا به گفته مسعود رسام نوعی نماد غرور ملی ماست ، این نوجوان زندگی نامه هر شخصیت تاریخی را که در کتاب ها یش می خواند به همان دوره تاریخی برمی گردد ، به دادگاه گالیله می رود ، در مقطعی دلش می خواهد هیتلر شود و بعد به سراغ امیر کبیر ، ابن سینا ، پرفسور حسابی و … می رود و از نزدیک در جریان زندگی آنها قرار می‌گیرد و در نهایت به این نتیجه می رسد که بزرگ بودن به هر قیمتی خوب نیست و خودش در این مسیر به یک بلوغ فکری می رسد و شخصیت آینده خود را پیدا می‌کند …


مسعود رسام درباره بزرگ مرد کوچک می‌گوید : مدتها بود که به این موضوع فکر می‌کردم که تا به حال کار شاخصی در زمینه کودک انجام نشده است با وجودی که اکثریت مخاطب تلویزیون را همین گروه سنی کودک و نوجوان تشکیل می‌دهد و وقتی این کار پیشنهاد شد به سرعت کار را پذیرفتم ، بزرگ مرد کوچک برای خودم رجعتی به گذشته بود .
رسام در ارزیابی خود از مجموعه می گوید : فکر می کنم کار موفقی از آب درآید و همانطور که با سریال همسران تب کارهای خانوادگی بالا رفت ، آرزو می‌کنم که این کار هم سرآغازی برای کود کان باشد و امیدوارم طبق پیش بینی های ما کار ارزشمندی تولید شود .
رسام کار برای این گروه سنی را نوعی ادای دین به نسل آینده می داند و می گوید : به نظر من کار برای این گروه سنی یک نوع ادای دین به نسل آینده است .
قهرمان اصلی داستان نوجوانی به نام علیرضاست که به همراه مادر و مادربزرگش زندگی می کند ، او از داشتن پدر محروم است ، علاقه زیادی به تاریخ دارد و بر حسب تصادف معلم تاریخ او که شباهت زیادی به پدرش دارد باعث علاقه بیشتر او به تاریخ می‌شود .
علیرضا با طرح هر سؤال و با هر بهانه ای که برای بزرگترها معمولی و عادی شده به تاریخ سفر می کند و به دلیل همین سفرهای مختلف کار دارای لوکیشن ها و دکورهای بسیار زیاد و متنوعی می شود و از طرفی به دلیل استفاده زیاد از افکت ها و جلوه های کامپیوتری فضای تخیلی کار بیشتر می ‌شود .
سعید پورفرج تهیه کننده این مجموعه هم درباره حجم کار می گوید : تعداد زیاد دکور ، لوکیشن های متعدد و طراحی گریم های مختلف کار سنگین و طاقت فرسایی بود که با وجود پیش تولید قبلی 3 ماهه کمی از حجم کار زمان تصویربرداری کم شد .
وی درباره دکورها و لوکیشن های کار گفت : کاخ نیاوران ، کلیسا ، مدرسه ، شهرک سینمایی ، آمفی تئاتر، لوکیشن های کار بود و زمانهایی که علیرضا به آنها سر می زند امیر کبیر ، زکریای رازی ، خوارزمی ، گالیله ، ادیسون ، پرفسور حسابی ، بیروت قدیم و خانه مادری ایشان در بیروت ، صحنه ای مربوط به بازسازی جنگ آمریکا و عراق ، صحنه مربوط به انسانهای اولیه هابیل و قابیل ، از جمله حجم سنگین ساخت دکور وطراحی گریم بود .
دست اندرکاران این مجموعه مهم ترین هدف طراحی و ساخت چنین مجموعه ای را ساده سازی تاریخ و ایجاد انگیزه تحقیق می دانند .

عوامل این سریال عبارتند از :
تهیه کننده : سعید پورفرج
کارگردان : مسعودرسام
مدیر تولید : ناصر ریحان صفت
نویسنده : شیما بحرینی
مدیر برنامه ریزی : بهرام محمد پور
گروه کارگردانی : فریبا نادری ، علی صراف
منشی صحنه : مرجان تاجیک
طراح گریم : مهرداد میر کیانی
اجرای گریم : راحله نعمت زاده ، امیر حسین سعیدی ، سیاوش آهنگر ، سپیده راستی فر
مدیر تصویر برداری : امیر قربانخانی
دستیاران :مرتضی صفدری نهاد،علی قربانخانی،وحید بصائری،احسان عاملی،جهان عزیزی
صدابردار : سعید احمدی
دستیار تصویربردار : سعید علیپور ، میثم معتمدی
طراح صحنه و لباس : مرتضی مفاخری ، ثمینه افتخاری ، پیام عزیزخانی ، سمیه بیرامی
اجرای دکور : رضا پورثابت ، محمد حمیدی ، رضا پورحیدری ، محمد حسین پورفرج ، شهروز دهقان
تدوین : امین عابدی
آهنگ ساز : محمد محمدعلی
جلوه های ویژه کامپیوتری : رضا فخاریه
مدیر تدارکات : مهدی طنابچی
دستیار تدارکات : حمید محمدی
خدمات : رضا سعادت ، مسلم احمدپور
جانشین تولید : علیرضا نوبخت
عکاس : مهدی حیدری
جلوه های ویژه : حمید سلیمانی ، مجید سلیمانی
ترابری : امیرحسین رجب زاده ، امید اصغری ، محمدرضا عادلی ، بهروز هاشمی ، امیر قربانی ، مهدی کثیریان
مجری طرح : حسین فراست
امور مالی : نصرت تولی
امور دفتری : محمد رضا پورحسن طنابچی ، حمیدرضا زاغی
کارشناس برنامه : خانم نیک سیرت
ناظر کیفی : محمد علی باغچه سرا
مسئول هنروران : رضا نیلی
و بازیگرانی چون رامبدجوان ، لاله صبوری ، بهروز بقایی ، شهربانو موسوی ، احمدرضا اسعدی ، ندا مقصودی ، فریبا نادری ، عزیز مالکی ، بیژن سیفان ، ایرج ملکی ، هادی اتابکی ، مهدی طنابچی، رضا سعادت ، میرطاهر مظلومی ، و نادر سلیمانی

هنرمندان نوجوان این مجموعه نیز محمد شادانی در نقش علیرضا – آرین فشنگچی ، ابراهیم زارعی ، نوید دهدشتی ، امیررضا نیکخواه بهرامی و پارسا قاسمی هستند .

منبع:پایگاه اطلاع رسانی محمد شادانی


نوشته شده در دوشنبه 88/4/1ساعت 12:14 عصر توسط مهدی نظرات ( ) | |

بیوگرافی

طبقه بندی شده زیر بیوگرافی, درباره محمد شادانی
محمد شادانی متولد سال 14/08/1374 بازیگر تآتر، سینما، تلویزیون کارش را با دعوت یکی از دوستان برای تیزر‌های تبلیغاتی تلوزیونی آغاز کرد در مدت دو سال مشغول این کار بود.سپس با دعوت از او برای همکاری در برنامه ای برای کودکان به عنوان باغ شادونه کار خود را در تلویزیون آغاز کرد.  و هم اکنون در حال کار در چند سریال تلویزیونی از شبکه های مختلف است


نوشته شده در دوشنبه 88/4/1ساعت 11:49 صبح توسط مهدی نظرات ( ) | |


قالب وبلاگ : قالب وبلاگ



تنگ نا - دستگاه کوچک کننده بینی آیدان - خرید اینترنتی