سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محمد شادانی


    گروه رسانه: پخش سریال «چهار سوق خاطره» از شبکه 3 سیما قطعی شد. این سریال را خسرو معصومی به سفارش سیما فیلم کارگردانی می کند.
    معصومی درگفتگو با خبرنگار جام جم درباره سریال چهار سوق خاطره و وضعیت تولید آن گفت: تصویربرداری 12 قسمت از سریال اواخر اسفند در شمال کشور به پایان رسید، فقط تصویربرداری قسمت سیزدهم سریال مانده است که باید در تهران گرفته شود.
    وی با ذکر این نکته که 12 قسمت ازداستان سریال مربوط به پیش از انقلاب است و قسمت پایانی بعد از انقلاب و برگشت قاسم به وطن را روایت می کند، افزود: ما منتظریم تا گروه تهیه و تولید امکانات تصویربرداری قسمت 13 را در تهران مهیا کنند تا ما بتوانیم هر چه زودتر تصویربرداری کامل سریال را به پایان برسانیم تا تدوین آن آغاز و هرچه سریع تر برای پخش آماده شود.
    حسین محجوب، جمشید جهانزاده، سیامک اطلسی، ناصر آقایی، هادی دیباجی، محمد شادانی، جمال اجلالی، هژیر آزاد، میرزا آقایی، زهره صفوی، مریم کاظمی و مریم بوبانی بازیگرانی هستند که در این سریال ایفای نقش می کنند.
    داستان سریال چهار سوق خاطره که فیلمنامه آن را فرهاد علیزاده آهی بر اساس خاطرات منوچهر عسگری نسب نوشته است، از دهه 40 آغاز می شود. قاسم(محمد شادانی) و مهران دوستان دوران دبیرستان هستند. پدر قاسم سوزنبان و پدر مهران رئیس ایستگاه راه آهن است. دوستی مهران و قاسم به مرور خیلی عمیق می شود، اما قاسم درگیر مسائل سیاسی می شود و از کشور می رود. او بعد از پیروزی انقلاب در حالی که 15 سال از وطن دور بوده و در خارج درس پزشکی می خوانده به ایران برمی گردد و در کمال ناباوری نام مهران را به عنوان شهید روی تابلوی یک بلوار می بیند... .
    فیلمنامه چهار سوق خاطره را فرهاد علیزاده آهی بر اساس خاطرات منوچهر عسگری نسب نوشته و محمد رضایی راد آن را بازنویسی کرده است. این سریال را فرزاد کاشف تهیه می کند؛ تصویربرداری آن به عهده منصور آذر گل است و صدابرداری آن را ایرج صالحی انجام می دهد. از دیگر عوامل سازنده این سریال می توان به طراح صحنه و لباس: هومن معصومی، طراح چهره پردازی: صالحیان، دستیار یک کارگردان: حمید قطبی، مدیر تولید: خلیل پرداختی و عکاس: وحید فهیمی فر اشاره کرد.

نوشته شده در پنج شنبه 88/4/18ساعت 2:51 عصر توسط مهدی نظرات ( ) | |


قالب وبلاگ : قالب وبلاگ



تنگ نا - دستگاه کوچک کننده بینی آیدان - خرید اینترنتی